čtvrtek 6. listopadu 2014

Zabavny den na ostrove Sentosa

Tak mam za sebou dalsi velmi zajimavy a zabavny den. Moje duse prahnouci po kulture zacina byt velmi spokojena :-).
Na dnesek jsem mela naplanovanou navstevu ostrova Sentosa, ktery je zamereny na zabavny program. I kdyz jsou tu nejake plaze, naprosta vetsina lidi sem miri za zabavou do tematickych parku. Oblibene je Universal Studios, S.E.A. Aquarium, Canopy...Ja jsem jiz od zacatku chtela do akvaria. V mape Singapuru jsem se docetla, ze v rijnu otevreli i pobocku muzea Madame Tussands a jelikoz jsem jeste zadne z techto muzei nenavstivila (I kdyz jsem mela moznost pred lety v Londyne) a pripadalo mi, ze bych se mohla dobre pobavit focenim se se znamimi osobnostmi, rozhodla jsem se zajit i tam.
Z hostalu jsem vyrazela opet kolem pul devate rano. Slunce dnes nesvitilo a v predpovedi byly mozne prehanky. Po ceste jsem se stavila na nedaleke policejni stanici skusit stesti a ziskat tatovi do sbirky policejni nasivku. Bez uspechu. Mlada policistka me odkazala na nejakou ulici, ze tam si tu nasivku muzu koupit. Takze me zitra ceka hledani one prodejny.
Z Clarke Quay jsem se metrem presunula na Harbourfront, prosla Viva Center a pesim moste zamirila na ostrov. Sentosa se nachazi jen asi kilometr jizne od hlavniho ostrova. V tu ranni dobu jsem tam byla prakticky sama. Zaplatila jsem vstupni poplatek na ostrov 1 SG dolar a vydala se najit hlavni orientacni bod - obri sochu Merliona.
Driv nez jeho jsem narazila na akvarium s namornim muzeem. Jejich navstevu jsem si nechala na pozdeji. Prvni jsem chtela do Madame Tussands, abych tam byla mezi prvnimi, nez se tam nahrnou mraky navstevniku a znemozni mi foceni. Muzeum otviralo v 10. Tesne pred desatou jsem jej nasla. na uvitanou stal pred dvermi Bruce Willis v zakrvacene kosili a dvema kolty. Takze prvni fotka s celebritou. A pak do rady na vstupne. nebylo nas tam nastesti moc. Vstupne cini 30 SG dolaru. Jakmile jsem se rozloucila se sympatickou pokladni, zacala prava zabava.
Nejdrive jsem se seznamila s Barackem Obamou, sedla na trun misto kralovny Alzbety, zapozovala s Nelsonem Mandelou a Gandhim a pak se presunula do fotbalove satny a pomohla se sklapovackami Davidu Backhamovi. Vyfotila se i s Cristianem Ronaldem. Pak jsem posnidala u Tiffaniho s Audrey Hepburn, zabojovala s Jackie Chanem, pokecala s Terminatorem a doslo i na blizke setkani tretiho druhu s E.T., se kterym jsem ukazovackem zavolala domu :-D . Naslednovalo setkani s hvezdami hudebni sceny. Nechybeli nesmrtelni Elvis Presley a Michel Jackson. Zapozovala jsem si s Madonnou, usedla za bici nejakeho asijskeho zpevaka a vydala se na cerveny koberec pozdravit Toma Cruise, Nicole Kidman, Leonarda di Capria...Nejvetsi radost mi udelala pritomnost Johnnyho Deppa a take jiz manzelu Brada Pitta a Angeliny Jolie. U jednotliveho pozovani jsem se fakt pobavila. Muj ministativ byl mym nejvetsim pritelem.
Od muzea jsem se vydala na objevnou prochazku k plazim. Ty byly poloprazdne. Dosla jsem na vyhlidku na ostruvku, ktery oznacuji za nejjiznejsi bod pevninske Asie.
Pak jsem se vydala zpet k akvariu. Po ceste vyzkousela dalsi chutovky z poulicniho rychleho obcerstevni.
Pokladni S.E.A. Aquaria mi dala slevu. Asi v ramci mimovikendoveho slabsiho provozu. Takze misto 38 SG dolaru jsem zaplatila 32.
V ramci akvaria je i namorni museum s exponaty tykajicimi se dopravy sbozi, rozvoje obchodnich vztahu s ostatnimi zememi i piratstvi v Indickem oceanu. Opravdu velmi poucne a dobre zpracovane. V samotnem akvariu bylo docela plno. Fotit pres sklo bylo docela obtizne, ale videla jsem zajimave ryby. Nejzabavnejsi byl pruchod tunelem. Nad hlavou mi plavali zraloci. Trochu me to akvarium zklamalo. Presto to stalo za to.
Kdyz jsem vylezla na povrch, bylo po desti. Prosla jsem se podel namesticka, vlezla do jidelniho centra s malajskou kuchyni a vyzkousela ovocny fruit rajak - ovoce s lehce pikantni hnedou pastou posypane nasekanymi orechy.
Bylo po treti, obloha naznacovala, ze desti neni jeste konec a tak jsem se vydala po moste zpet. Dojela do Chinatown a rozhodla se projit cinskymi obchodnimi centry a nakuvat nejake suvenyry. Povecerela jsem na Food street typicke chicken rice a pak jeste vyzkosela smazeny carott cake.
No a na dnesni noc je naplanovana navsteva gay diskoteky Taboo (jeste nikdy jsem v gay clubu nebyla a chtela jsem si zajit a zatancit), jenze jsem ji po ceste nenasla a nevim, jestli se namotivuji jit zase do mesta. Nebo treba az zitra v noci. Uvidim.


























Žádné komentáře:

Okomentovat